6.30 – 8.00 | schodzenie się dzieci do przedszkola |
zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci | |
praca wyrównawcza z dziećmi | |
8.00 – 8.30 | zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe [np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę] |
rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci | |
ćwiczenia poranne | |
8.30 – 8.45 | przygotowanie do śniadania |
8.45 – 9.15 | śniadanie |
9.15 – 10.45 | realizacja zadań edukacyjnych |
10.45 – 11.30 | spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu [np. w ogrodzie, na boisku, w parku] lub w sali, zabawy ruchowe |
11.30 – 11.45 | przygotowanie do obiadu |
11.45 – 12.15 | obiad |
12.15 – 14.15 | leżakowanie – dzieci młodsze |
ćwiczenia relaksacyjne | |
zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek | |
słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, ewentualnie czytanie fragmentów książek | |
zabawy dowolne w sali | |
14.15 – 14.30 | przygotowania do podwieczorku |
14.30 – 14.45 | podwieczorek |
14.45 – 17.00 | ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb |
zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach |